CR Point
naručivanja, izdavanja i zaprimanja robe. Optimizira rad skladištara te precizno prati unutarnji
i vanjski tok robe u Vašem skladištu.
CR POINT je info kiosk za virtualizaciju inventara i skladišnog prostora.
CR POINT putem aplikacije Virtualno Skladište olakšava i ubrzava procese naručivanja, zaprimanja i izdavanja robe. Jednostavno se koristi pomoću 21-inčnog ekrana s modernim, individualno prilagođenim korisničkim sučeljem.
CR POINT-a sadrži ugrađeni RFID čitač, barkôd i QR kôd skener.
Može se nadograditi printerom za izdavanje potvrda o skladišnim transakcijama.
PREDNOSTI
- 24/7 nadzor.
- Smanjenje potrošnje artikala do 50%.
- Kapacitet pohrane do 50.000 artikala. 21’’ dodirni ekran s modernim i intuitivnim korisničkim sučeljem.
- 21-inčni zaslon osjetljiv na dodir s intuitivnim sučeljem.
- RFID čitač, barkôd i QR kôd skener.
- Praćenje i nadzor potrošnje putem web aplikacije i/ili mobilnog uređaja.
- Modularan dizajn omogućuje kombiniranje više uređaja.
Individualni pristup svakom korisniku i prilagodba softvera specifičnim zahtjevima i potrebama u dogovoru s korisnikom. Razmjena podataka i brza komunikacija između ormara i web aplikacije u stvarnom vremenu.
- mogućnost integracije sa sustavima poput ERP, GERP, SAP itd.
- generiranje automatskih izvještaja i narudžbi
- trenutni prikaz stanja artikala u ormaru
- upravljanje ovlastima za pristup zaposlenika vending machine
Slike i opisi pojedinih proizvoda ne moraju nužno odgovarati stvarnim slikama proizvodima.